enn.. weer terug in Forbes...

7 december 2010 - Forbes, Australië

hhehe daar ben ik weer!

raara wat zou er gebeurt zijn?
goed geraden voor degenen die aan regen dachten..
LOL
ik heb in elk geval Stewards familie even bezocht..
dat was heel gezellig ^^
heb de kids even in de gaten gehouden voor natalie toen ze hannah van de schoolbus moest ophalen..
hmm ik weet niet of ik helemaal verteld heb hoe de familie in elkaar zit..
nou; Steward & Natalie en hun 3 kids, Coby , hannah en Sky
coby is de oudste maar die zit nu met de benen in het gips.. iets met tekorte been spieren.. ik denk achilles (gokje, weet nie zoveel daarvan) dus hij was geopereert om die spieren te verlengen..
schijnbaar liep hij de hele tijd op zijn tenen omdat die spieren in zijn benen te klein waren..
en Sky is geloof ik 4 dus die gaat nog naar pre-school en dat is 1 of 2 keer per week van wat ik  begreep.. hehehe
ik heb ook met de meiden gespeeld (en opgelet) toen ze gingen zwemmen... ik had alleen mijn tas met spullen bij het huisje laten liggen.. dus ik heb zelf alleen pootje gebaad..

hmm trouwens.. de groot ouders wonen ook daar in de buurt opa Neil en ... erhm de naam van de oma ben ik kwijt ...                XD

dat was het wel zo'n beetje.. ehhehe
alhoewel ze vroegen wel om een 'concert'       lol
ze vonden het liedje dreydl erg mooi           :P

cheers luitjes!

ps: jammer van de smeltende sneeuw, geen glibber ongelukken hoop ik?

1. desiree:
    7 december 2010
    Nou, dat was kort maar krachtig dus. Meen je niet dat het alweer regent daar. Komen ze nu in de problemen met de oogst? Hebben ze een zwembad daar of zwemmen ze in een meertje of zo? Klinkt wel lekker allemaal als je bedenkt dat wij in dikke jassen lopen...hoe oud is Hannah? Tot de volgende keer.

xxx
  2. Annelieke:
    7 december 2010
    We leven hier nog allemaal, ook al ligt de sneeuw dr nog steeds. Zal voorlopig wel niet weg gaan.
    Maareh, hoor jij niet zo´n beetje de zomer in te gaan of zo? XD
  3. opa en oma:
    8 december 2010
    hallo Joel,misschien wel goed voor je duimpje,even meer tijd om goed te genezen.wij zijn aardig aan ,t kou kleumen.de verwarming weer een graadje hoger gezet.en buiten flink zout gestrooid.En jij lekker in je vuistje lachen om de lekkere temp. daar?we zullen een paar sneeuwballen sturen.hoi! groetjes,O & O