melbourne

5 april 2011 - Melbourne, Australië

allowa luitjes

ik ben gisteren aangekomen in melbourne, ^^
en ben nu een beetje aan het rond snuffelen in melbourne, maar jeetje deze plaats is groot zeg!
vergelijkbaar met sydney, alleen sydney geeft een meer tourist-achtige sfeer
hier meer een sfeer van veel mensen op weg naar werk en whatever er allemaal gebeurt in zon grote stad xD
maar ik liep net zon art-winkel binnen waar ze spullen verkopen als verf potloden etc etc
maar toen had ik echt zo het gevoel van, ik wil een eindeloze geldzak en een truck om alles mee te zeulen XD hahaha
na niet zo erg :P maar ik wou wel een paar boeken meenemen maar helaas die pokke dingen zijn best duur.. voor boeken dan. (en ik zou ze mee moeten zeulen, dat word em dus niet)
nou ja...
oja mijn safari trip natuurlijk!
was heel leuk, heb veel van de great ocean road gezien
veel leuke plaatjes geschoten
maar de laatste nacht toen sliepen we in 10 personen dorms, opzich niks nieuws...
behalve dan dat iemand in onze groep snurkte alsof die persoon het plafond neer wou halen
jesus christus! ik werd er zelfs wakker van! ik de coma slaper...
... het hielp waarschijnlijk niet dat ik boven die persoon sliep... lol

we hebben ook een keer een stop gemaakt in een caravan park waar veel koala's te zien zijn (wild!) maar daar waren ook een hele berg van die gekleurde vogels (bijv. red rossella) en opeens begonnen die vogels op ons te landen! was heel gaaf heb een hele leuke foto daarvan :P

we hebben ook een tree-top wandeling gemaakt, een wandeling op een verheven wandel pad, je wandelt dan zo tussen de boom toppen (in een stukje oeroud regen woud)
en dat was het zo'n beetje :P
de 7de stap ik weer op safari en zo lang blijf ik hier nog een beetje rondhangen :P

cheers luitjes!

oja! hehehe, voor wie het nog niet gehoord hadden, 13 april sta ik op schiphol!
hehehehe, dat gezegd dan sta ik als een half dooie met zware jatlag soort van overeind (hopelijk XD) op schiphol. hihihi
dus voor degenen die mij willen zien als ik weer in kikkerlandje ben. kom 14 april (na 2 uur smiddags) langs, gratis koffie ! :P (tenzij Mam koffieshop heeft op gezet in mijn afwezigheid.. ehheheh)
voor degenen die eerder dan 14 april 2.00 smiddags langs willen komen ...
errrmm... ik maak geen beloftes dat ik wakker ben... dus vandaar