^^ kakadu was prachtig!

24 maart 2011 - Darwin, Australië

hee hee daar,

kakadu was echt heel mooi, de eerste dag hebben we veel gehiked en geklommen
het was wel super heet en het busje had slechte airco maar het was het waard :P
de tweede dag was het gaaffst, we gingen toen zwemmen bij 2 watervallen echt super mooi
en het water was hardstikke helder

het enige beetje mindere was dat de tour een beetje als bootcamp overkam omdt we zo vroeg op moesten, nog voor de zon op was! (5.30)

smiddags gingen we op croc jumpng cruise, super toff!
je gaat dan met een bootje, en dan de bemanning hefefft een soort van hengel waar ze vlees aan haken en dan gaan ze de crocodillen op zon manier voeren dat de crocodillen er voor moeten spingen super tof!

oja nu ik weer trg in darwin ben ben ik aan het regelen gegaan n heb ik alles ven nagekeken en ik kan mijn reis makkelijk afmaken ^^
morgen vertrek ik naar alice springs om 5.40 in de morgen (die tour lui zijn allemaal sadisten ik zweer het!) en dan ben ik 2  dagen onderweg ^^
en dan in alice (blijf 2 nachten en dan) ga ik the rock tour doen
enn dan vlieg k over naar adelaide
:P en dan 3 dagen tour rchting melbourne als ik het goed herriner
en dan 3 tour dagen naar sydney
(ps tussen elke; "en dan" is waarschijnlijk 1 nacht off 2 nachten tussenstop) dus dat maakt een minimun van 15 dagen om in sydney te komen dan 2 dagen rondhangen in sydney en dan vlieg ik naar huis!

muwaaah de nederlandse plot en plan bug heeft me te pakken waaaaaaaaaaah
somebody save me!! the froggie lands are dragging me back waaaaah

cheerie*oos luitjes
deze reis komt langzaamaan aan zijn eind het zal niet lang meer zijn voor ik zelf weer in kikkerland ben
:P
joelleke

1. desiree:
    24 maart 2011
    We kijken er al naar uit! Maar blijf nog maar even genieten van alle ervaringen en je hebt nog een flinke toer voor de boeg in Aussi-land.
    Blijf voorzichtig en geniet er nog even van!

xxx
  2. opa en oma:
    24 maart 2011
    hoi,wat een ondernemingen.heb je veel foto,s gemaakt?dan kunnen wij straks genieten en jij nagenieten.hou je haaks en kom gezond terug.dag||.
  3. Pim:
    25 maart 2011
    Laat je niet gek maken! Je kiest er zelf voor om met die tour mee te gaan dus dan moet je ook maar vroeg opstaan. Had je kunnen weten backpackertje!

Als je bang bent voor plot en plan bugs koop je toch gewoon een bus insecten spray? Gemakkelijk en doeltreffend. En van kikkers maak je kikkersoep. Geen probleem, Nick heeft anders nog wel een recept voor je.

P.s. Je hebt toch wel foto's van die watervallen gemaakt hoop ik? Jij gaat zo eindeloos veel te vertellen hebben als je terug in Nederland bent. Ik gun mijn oren nu alvast extra rust, dan kan ik straks beter luisteren naar wat je allemaal te vertellen hebt.

Veel plezier nog, doe voorzichtig en als je een croc leren handtasje of schoenen mee neemt naar NL, weet ik dat je WEL met de crocodillen hebt gezwommen, maar dat het helaas voor de crocs slecht is afgelopen!:P