cairns en een vlucht ^^

17 maart 2011 - Darwin, Australië

hee hee allemaal,

is een poosje geleden :P, ben heel lui geweest
het enige dat ik in Cairns heb gedaan is scuba diven (duiken)
was super gaaf en heb een hele berg foto's gemaakt (had een onderwater camera gehuurd :P)
alleen na het duiken heb ik de boot ondergekotst... ja nie zo lekker
maar gellukkig gaat zeeziek zijn weg wanneer je eenmaal gekotst hebt...
naa ja kan altijd erger xD

het was eigenlijk uber grappig (achteraf)
de reis naar Cairns, cairns licht in regenwoud gebied dus het regent hier best veel
toen we richting cairns reisde wisten we niet of we het zouden halen vanwege de regen die overstromingen verooraakte. 0o
maar buiten het feit dat toen we lunch moesten halen het pijpestele regende (en helaas ben ik mijn regenjas kwijt geraakt..nyerk) dus ben ontiegelijk nat toen geworden
en omdat de ramen zouden beslaan als de airco uit gezet werd heb ik me zowat kapot zitten vriezen in die bus.. dat was wat minder :P

dat was het wel zo'n beetje, ik peer em nu, moet mijn vliegtuig boarden :P
schrijf wel weer in Darwin

cheers
joelleke

ps: ik ga nietn werken, lifeguard is een iet langduriger baantje en heb geen zin om iets anders te doen dus ik maak de reis af :P hoe lang geen idee